Az őszi fáradság a reklámokat sem kíméli

Persze a cím, csak átvitt értelemben igaz, de az tény, hogy minden reklámnak megvan a maga életszakasza. És még a kezdetben jól teljesítőreklámok is elfáradhatnak egyszer. Nincs olyan online reklámkampány, ami egy bizonyos idő elteltével, folyamatos futtatás mellett is ugyan olyan jól teljesít, friss és érdekes marad a célközönség számára. Azért is javasolják a digitális marketing területén dolgozó szakemberek, hogy időről időre muszáj megújítani reklámjainkat, hogy fenntartsuk az érdeklődést és a reklámjaink által generált jó eredményeket. Korábbi cikkeinkben már volt szó róla, hogy hogyan s miként lehet állítani, módosítani akár csak a reklám egyes részeit is. Az online reklámkampány megújítása azért is fontos, mert idővel az emberekben kialakul a reklámvakság. Minél gyakrabban jelenik meg számukra egy reklám a felhasználót annál inkább fogja zavarni. És egyik cégnek sem jó, ha negatív érzések alakulnak ki a célközönségében a reklámjai hatására. A gyakori megjelenés szám azért sem jó, mert vele egyenes arányban csökken a  hirdetésre kattintások aránya. Felmérések is azt bizonyítják, hogy a felhasználók zöme figyelmen kívül hagyja a reklámok zömét. A hirdetők számára ez a reklámköltség hatékonyságának csökkenését jelenti. Ezért is nagyon fontos a digitális marketing szakemberek munkája, akik képesek olyan kreatív képi és szöveges tartalmat megjeleníteni, ami megragadja az emberek figyelmét és nem válik unalmassá sem.