A mozgókép kora

Furán hangik ez a kifejezés a 21. században, pedig pontosan ezt éljük most, mint elődeink anno. Csak amíg szüleink és nagyszüleink számára a „mozgó képet” a televízió és a mozi jelentette, az az új generációknak már a streaming szolgáltatók és a videómegosztó platformok, mint például a Youtube, vagy a TikTok tartozik e fogalom alá. Teljesen más, az alapja mégis ugyan az. És ahogyan anno és most sincs tévé és mozi sem reklámok nélkül, bizony a Youtube és TikTok bevételeinek jó része is a hirdetésekből származik. Egy komoly változás azonban mégiscsak akad. Amíg a tévében való reklámozás szinte megfizethetetlen egy kis és közepes vállalkozás számára, addig a fentebb említett online platformokon simán tudnak érvényesülni a hirdetéseikkel a kisebb vállalkozások is. Nagy tömegekhez továbbra is a tévé képernyőjén keresztül juthatunk el, mai napig megkerülhetetlen, ezért is van a filmek és tévés műsorok között továbbra is annyi reklámblokk. De szorosan a nyomában ott van az online videós tartalmak előtt, alatt, mellett közben futó reklámok hada, amik akár kisebb befektetéssel is behozhatják azt a célt, amit el szerettünk volna érni. Világszerte az emberek hatalmas mennyiségű online videós tartalmakat fogyasztanak és nem kizárt, hogy eljön az az idő, amikor már kizárólag ez lesz a fő és elsődleges hirdetési platformja a cégeknek.