Műanyagmentes július a reklámügynökségeknél

Végre egy olyan igazi kihívás, ami nem csak az egyes emberek saját céljait érinti, hanem az egész világnak nagyon fontos. A műanyagmentes július egy olyan Facebook-os kihívás, ahol a résztvevők nem használnak műanyagot ebben a hónapban. Vagy legalábbis igyekeznek csak a legszükségesebb dolgokat használni. Nagyon szép, amikor egy egész iroda, mondjuk egy reklám ügynökség együtt száll be egy ilyen kezdeményezésbe. Miket tehetnek irodai szinten a sikerért? A reklámügynökség napi működéséhez szükséges dolgokkal érdemes kezdeni. Sok helyen palackozott vizet biztosítanak a dolgozóknak. Ezt épp itt az ideje lecserélni vagy egy csapra szerelhető víztisztító berendezésre vagy pedig ballonos ital automatára. Ez egy kis lépés. Sokan a reklám ügynökség dolgozói közül nem visznek maguknak ebédet, hanem veszik valahol a környéken, vagy rendelik. A rendelés a legrosszabb, mert ott a szállítás miatt rengeteg CO2 keletkezik és az ételeket pedig újrahasznosításra alkalmatlan habtálcákban küldik, amik azonnal mennek a szemétbe. A legjobb, ha otthon készített ételt viszünk vagy saját dobozba kérjük az ételt elvitelre. Így elkerüljük a felesleges műanyag evőeszközök használatát is. Ez csak néhány ötlet volt, hogyan valósíthatja meg a műanyagmentes júliust egy reklámügynökség, ennél azért sokkal több minden van, érdemes utána olvasni a témában.